RC Recenze - Cena nevinnosti

Autor: REBECCA JAMES

Nakladatelství: YOLI
Počet stran: 328
Vydání: Červen, 2014

GoodReads: 4.08 / 447 ratings

... o čem to je?
Víte co dělat se životem? Už malým dětem se připomíná, že život je to nejcennější, co mají. Že stačí jediný okamžik neopatrnosti a jejich svíčka vyhasne. Na druhou stranu.. někdy je potřeba trochu riskovat a běžet s tou svíčkou proti větru. Odvázat se a být na hraně. Tim takový je. Typický party-man bez zodpovědnosti a také bez špetky dospělosti.. Ale pak jeho bývalé přítelkyni praskne budka trpělivosti a Tim je donucen najít si nové bydlení. Za pár bramborových šlupek sežene pohádkový palác i s princeznou navrch. Ale nic není tak jednoduché.. v paláci asi straší a absolutně šílená princezna potřebuje statečného rytíře, co ji zachrání a odvede po cestičce z růžiček za zvuku famfár. A zazvonil zvonec a .. STOP. Moc jednoduché!

Autorka..
Rebecca James není nijak začínající autorka. V roce 2010 napsala román Krásné zlo, který obletěl celý svět. I v českých řadách sklidil kladnou odezvu.. Na stejné vlně napětí a psychopatičnosti se autorka rozhodla napsat i Cenu nevinnosti, dílo, ze kterého občas mrazí v zádech.

Hrůzné story s hrůznějším rozhřešením!
Nejde jen o klasické dílo New Adult literatury, kde se sejdou dva - zamilují se do sebe a ehm tamto a hento. Tím, že je celá kniha okořeněná o vlnu tajemna spojeného s množství pavoučků a potvor, kam jen oko dohlédne.. Celé to působí tak smyslně. Nejednou jsem měla pocit, jako když před zrcadlem řeknu "Krvavá Mary" a pak prostě čekám. Pravda nebo lež? Potvrdí se mé domněnky? Co nebo kdo za vším stojí? Jsem si jistá, že hodně lidí bude tak pod parou, že skutečné rozuzlení pro ně bude neskutečným překvapením.

S úsměvem na rtech a radostí v krku vám oznamuji, že nic takového jsem ještě nečetla!  Cena nevinnosti je tak divně originální. Nebo spíš originálně divná? Kdo ví? :D Já ne! Dovedla bych si tento námět představit i na filmových plátnech, fakt že jo. Se správným vedením a efekty by se z toho mohl stát i takový light horor. A i těch pár nelogičností a jednoduchostí by se ztratilo. :)

Doporučuju!
Z toho všeho vám může dojít, že pokud máte rádi tajuplnou šedou barvu a psychopatické princezny, je toto kniha přesně pro vás! Nepatří to mezi špičku, ale na odpoledne to nezkazí! :)

Mockrát děkuji nakladatelství YOLI za poskytnutí recenzního e-booku!