středa 13. listopadu 2013

Štědrost knižnice (12)

Autorem je Maťa..

Toto jsou mé úlovky za týden a půl.. Nějak ta kupka narostla.. Musím číst rychleji!! :oD

Kvalitka.. :oD

8 komentářů:

  1. Wow, nechápu jak dokážeš tak rychle číst :), jinak moc pěkné knížky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedokážu.. a pak se to tímto stylem hromadí :oD

      Vymazat
  2. Skvelé knihy :) Teda, čítala som len Avenu a tá ma moc nebavila, ale Legendu a Tetovaného by som si prečítala rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na Avenu tak těšila, ale po tom, co jsem slyšela tolik negativních názorů, se spíš bojím. Legenda je skvělá!!!!!!!! Co se Fenoménu týče, jsem v půlce, tak si s konečným názorem radši počkám. A Tetovaný.. už se na něj chystám dlouho. :3

      Vymazat
  3. Tolik? Kolik dostáváš kapesné? :)
    Jinak dobrý výběr, ráda bych jednou (jednou :D) přečetla všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak již nzev napovídá... tohle meme je o tom, co jsem si donesla z knihovny ;o) S tím mé kapesné nesouvisí, proto si tu informaci nechám pro sebe (protože ta částka je lehce zahanbující)..

      Určitě přečti.. I když já tady v té "hromádce" mám i pár knih, o kterých už dopředu vím, že budou hodně zlé. :oD

      Vymazat
  4. Legendu si chci strašně moc přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ji dočetla a mám zvláštního tucha, že do českého překladu třetího dílu čekat nevydržím..

      Vymazat