Recenze - Zombie Blondýny

Autor: BRIAN JAMES

Počet stran: 240
Nakladatelství: CooBoo
Vydáno: 2010

GoodReads: 2.99 / 1,354 ratings

Anotace:
Hannah a její otec, bývalý policista, jsou neustále na útěku před exekutory. Tentokrát zamířili do malého města jménem Maplecrest. Od prvního okamžiku Hannah cítí, že je něco špatně. Že se tu děje něco podivného - spousta domů je na prodej a ulice jsou nezvykle klidné a prázdné.

A pak se po prvním dni na místní střední škole dostane mezi skupinu roztleskávaček - nejpopulárnějších dívek ve škole. Divné na nich je, že všechny vypadají stejně - stejně krásné, stejně blond a se stejnou bledou pletí, dokonce i jejich jména jsou si podobná - všechna začínají písmenem M. Ony jsou ale ty, které vládnou celé škole. Věčná outsiderka Hannah náhle cítí možnost změnit svůj život a jednou patřit mezi ty úspěšné - a je jí jedno, před čím ji varuje kamarád Lukáš. Pokud si nedá pozor, bude stejně blond, stejně populární, ale také stejně mrtvá jako ostatní zombie v tomhle městě...

NĚCO MÁLO K DĚJI..

Velmi smutná situace nastává, když vám anotace řekne prakticky celý děj knihy. To ovšem nikdo nemůže vědět, když se do knihy pouští a po celý děj očekává, že se tam stane NĚCO, co nebylo vyřčeno nebo, co si nedomyslel. A stejně nic. :oD

Hannah je úplně obyčejná holka, která zažila víc "začátků" než kdokoliv jiný. Problémy je stejně vždycky dohonily a ona se i se svým otcem musí pořád stěhovat. [Co se stalo s její matkou? No to je záhada. Vůbec to tam nebylo popsané, nic se nedovíte, ale časem třeba přijdete na to (stejně jako já), že vás to vůbec nezajímá.] Ustavičným slibům, že je to konečně naposled, co musí do nové školy, hledat si nové kamarády, těm  už vůbec nevěří. Podle ní to nemá cenu, ale otci nový elán a radost nechce zkazit.

Škola, to je kapitola sama o sobě. Znáte to (převážně z amerických filmů a seriálů), každá škola má svou oblíbenou skupinku kluků, kteří jsou převážně přeborníci v americkém fotbalu a potom skupinku královen krásy. Těch, co v hlavě nemají víc než laky na nehty a nejnovější módu. A..málem bych zapomněla, jsou to roztleskávačky. Hannah ale tuší, že s těmihle je něco jinak. Mají zvláštní příznaky zombieismu - blond, bledé, nadpřirozeně krásné, stejné oči a mrtvé. A trochu umějí manipulovat s lidmi, jako nějaká sekta, ale koho to zajímá. Celá škola se k nim chce dostat do týmu, a tak když Hannah tu nabídku dostane, připadá jí neodolatelné. Že by pro jednou nebyla školní outsider a stala se oblíbenou? Nevěří těm kecům o zombiecích, které jí říká asi její jediný opravdový kamarád Lucas. A i přes jeho varování to zkusí. K její smůle zjišťuje, že měl pravdu. Blondýny, ale nestrpí odmlouvání!

Zdrhej Hannah nebo si chytí i tebe a skončíš jako zombiček! Muhehe -_-

HODNOCENÍ..

Jednou bych konečně měla poslechnout své vnitřní tušení. Protože už na první pohled má knížka tři S.

• Strašnou obálku
• Strašný název
• Strašnou anotaci

Tak proč jsem si ji půjčila? Jsem snad blbá? Protože po dočtení k seznamu výš můžu přidat ještě další S. A to je vlastně celé shrnutí mého hodnocení.

• Strašný začátek
• Strašně nepoutavý styl psaní
• Strašný děj
• Strašná předvídatelnost
• Strašné postavy
• Strašné prostředí

A asi bych mohla i pokračovat (kdybych se zamyslela) , ale nemyslím, že by si tahle zombie-blbost zasloužila víc mého času než je nutné. Už po první kapitole jsem doufala, že se to zlepší. Nedočkala jsem se. A na konci mě napadlo jen.. mám brečet a nebo se smát (i když vtipná ta kniha taky nebyla)? Nebavilo mě to. Ne a ne! Ale pořád jsem doufala, že se tam ještě něco zajímavého objeví. Pche, ani za zlatý banán. Asi bych to měla odůvodnit. Ale já nevím jak, když vás něco nezaujme, tak to tak je a já na té knize vidím víc záporů než kladů.

Nečíst! Je to zbytečná ztráta 240 stran, které můžete nabrat u jiných a mnohem lepších knih. Osobně nechápu jak tomu někdo může dát hvězdiček 5. Je to proti přírodě. I zombie knih je velké množství a spousta z nich má lepší hodnocení než toto. Ono 2.99 na Goodreads mluví za vše.

Jedno ocenění u mě ta kniha získala. Když jsem přečetla Alchymii věčnosti dala jsem jí titul "Nejhorší CooBoo kniha". Zombie blondýny si toto ocenění hravě přetáhnou na svou stranu. Gratuluji! *bouřlivý potlesk*

1 hvězdička!!!