čtvrtek 3. října 2013

Bylo nebylo (9)

Pořádá Kath.
Toto Meme spočívá v tom, že každý čtvrtek zveřejníte první větu z knihy, kterou zrovna čtete.

To je mi ale otázka, věc se má tak, že netuším, co v tuto chvíli čtu :o) Jsem totiž v Paříži, takže mi zbývá jen tipovat. Netuším kolik tady v Paříži je/bude času, proto si myslím..že čtu toto! 

INESCAPABLE od Amy A. Bartol
Odkaz na Goodreads

Obálka vypadá.. úžasně :3

As I drive past the placid façade of Crestwood College’s stately clock tower, I realize that this is the building they refer to as Central Hall.

2 komentáře:

  1. vyzerá naozaj zaujimavo :) máš pekný knižný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :o) tohle vždycky potěší!

      Když jsem tenhle příspěvek psala, očekávala jsem, že tu knížku budu přes ten týden číst, světe div se, ale já ji nechala doma :oD Takže se mi to nepovedlo, tudíž si ji budu muset přečíst někdy jindy.

      Vymazat