sobota 7. září 2013

Quote of the Week (4)

Toto Meme se tady bude objevovat každou sobotu, je z dílny Judit.
PS: Vím, že je staré, ale stejně jsem něco takového chtěla..



O CO VLASTNĚ JDE?
Jde o to postnout (já budu vždy všechny úryvky dělat z jedné knihy): 
•1 vtipný výrok z knihy
•1 romantickou scénu z knihy
•1 výrok, který vás donutil zamyslet se, nad kterým jste se pozastavili, který pro vás něco symbolizoval…


*Více informací a pravidla najdete ZDE*


!!UPOZORNĚNÍ!! Úryvky mohou naspoilerovat děj.. (ale ne moc :oD )


Vybrala jsem si knihu VRAŽEDNÁ POMSTA (Hunger Games #2) 


• VTIPNÝ (pidi) ÚRYVEK

„Co to děláš?“ vyprskne na mě.
„Řekl jste mi, abych vás vzbudila hodinu před příjezdem kamer,“ odpovídám.
„Cože?“ ptá se.
„Byl to váš nápad,“ trvám na svém.
Zdá se, že si vzpomíná. „Proč jsem celý mokrý?“
„Nemohla jsem vás jinak vzbudit,“ říkám. „Podívejte, jestli jste chtěl, aby se s vámi jednalo jako v bavlnce, měl jste poprosit Peetu.“

• "ROMANTICKÁ" SCÉNA

Peeta by se rozčílil, kdyby věděl, na co právě myslím, a tak jen říkám: „Co tedy podnikneme se zbytkem svých dnů?“
„Já chci strávit každou zbývající minutu s tebou, to je všechno,“ odpovídá Peeta.
„Tak pojď,“ říkám a odvádím ho do svého pokoje.
Připadá mi jako přepychový dar, že mohu zase usínat s Peetou. Neuvědomovala jsem si, jak moc prahnu po blízkosti jiného člověka. Po tom, abych ho cítila vedle sebe ve tmě. Proč jsem ho předešlé dvě noci nenechala jít k sobě? Usínám, zahřívána jeho teplem, a když znovu otvírám oči, za okny je denní světlo.

• SCÉNA, KTERÁ .. (viz. nahoře)

To, k čemu dochází vzápětí, není náhoda. Všichni najednou, příliš dokonale, než aby jednali spontánně, si tisknou tři prostřední prsty levé ruky ke rtům a pak natahují paži ke mně. Je to náš znak, z Dvanáctého kraje, poslední rozloučení, které jsem věnovala Routě v aréně.

Žádné komentáře:

Okomentovat