pátek 6. září 2013

Obálková vojna (4)

Toto je Meme, které pochází z blogu Svět kníh..

A O CO JDE?
Cílem je porovnat pár verzí knižních obálek z různých krajin..

Pro tento pátek jsem si vybrala knížku Oškliví..
ODKAZ na Goodreads..


Na knížku už jsem párkrát narazila v knihovně, tak tam opuštěně stála a já se rozhodla, že si ji vyhledám, o čem vlastně má být a takové to hodnocení.. Zjistila jsem, že to je celkem slavná série, přeložena do mnoha jazyků (možná se do ní někdy pustím). 

Přesto mě nějak odrazují obálky, nepatří mezi ty nejlepší, ale ani ty nejhorší. Prostě, jako by si někdo řekl "vytvořím obálku, ale rychle, doma je večeře". Platí tedy hlavně pro tu originální, thajskou a portugalskou (ta je mimochodem naprosto otřesná, kdo to sakra dělal? Měl by se stydět - absolutně mu tam nic nesedí, možná akorát barva.). Když jsem poprvé viděla indonéskou obálku, myslela jsem, že se mi šprajcl počítač, lítají jim tam pixelky - vada "juuu", moc se mi líbí. Německá je celkem obyčejná, ale také má něco do sebe, už jen ty tahy pro nůžky, i když.. asi to není pro nůžky..hmm..fakt nevím, nečetla jsem a nevím o co GO :oD. Slovenská je naprosto maximálně psychózní, ale ještě nevím jestli se mi líbí nebo ne..

• MÉ POŘADÍ •

1. místo -  Německá
2. místo - Indonéská
3. místo - Slovenská
4. místo - Originální

5. místo - Portugalská a Thajská !!! -__-





3 komentáře:

  1. Mně se nejvíce líbí Portugalská :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa najviac páči indonézska :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa budem odlišovať od všetkých :D Mne sa proste najviac páči tá naša, Slovenská :3

    OdpovědětVymazat