neděle 25. srpna 2013

Štědrost knižnice (2)

S konečnou platností.. (Byla jsem lehce zblblá), toto meme budu ukazovat každou neděli..

Autorem je Maťa..

Opět jsem byla v knihovně a myslím, že jsem si ulovila opravdu zajímavé kousky. No posuďte sami.


Začneme pěkně od začátku. Andělé noci, ty už jsem četla (recenze) a byla jsem opravdu zklamaná. Dále tam je Marina, na kterou se opravdu těším (po přečtení pár kladných recenzí. Pod nekonečnou oblouhou je celkem známá knížka, tak jsem si řekla, že si ji taky musím přečíst, ale zatím sbírám odhodlání - prý je to škaredý překlad O.o, uvidím. Crescendo - můj re-reading té knížky se blíží :3, zbožňuji tu sérii. Potom jsem ulovila dva díly série "Prázdné rakve", vypadá to zajímavě..really. A nakonec..Labyrint, ám ho na doporučení, prý je skvělý - tak .. uvidíme..




2 komentáře: