sobota 17. srpna 2013

Quote of the Week (2)

Toto Meme se tady bude objevovat každou sobotu, je z dílny Judit.
*Už je možná trochu staré, ale já jsem stejně něco takového chtěla..*

O CO VLASTNĚ JDE?
Jde o to postnout (já budu vždy všechny úryvky dělat z jedné knihy):
•1 vtipný výrok z knihy
•1 romantickou scénu z knihy
•1 výrok, který vás donutil zamyslet se, nad kterým jste se pozastavili, který pro vás něco symbolizoval…


*Více informací a pravidla najdete ZDE*


!!UPOZORNĚNÍ!! Úryvky mohou naspoilerovat děj.. (ale ne moc :oD )


Vybrala jsem si knihu NEKROMANT JOHANNES CABAL


• VTIPNÝ (pidi) ÚRYVEK

"Ty tam. Vráno. Pojď sem." Vrána se nanejvýš neochotně vznesla, slétla dolů, až se skoro dotýkala země, pak vystřelila nahoru do výše hlavy, nonšalantně prokličkovala mezi překážejícími stromy a přistála Cabalovi na rameni. Cabal se obrátil na podpadku a vyrazil kolem ohromné lokomotivy k vozům a vagónům napojeným za ní. "Brzy dostaneš nažrat, opeřenče, takže prosím přestaň dělat potíže." Vrána zamrkala. "A mimochodem, jestli se mi někdy vyděláš na rameno, skončíš ve výloze vycpavačova krámu rychleji, než bys řekla švec. Jasný?"
"Kronk"

• "ROMANTICKÁ" SCÉNA

Jen seděl v kapitánově křesle s neslušně vyboulenými trenýrkami a díval se bláznovsky hluboko do Layliných očí, dokonalých jezírek okouzlujícího pohyblivého písku, z něhož se zachránil jen málokdo.

• SCÉNA, KTERÁ .. (viz. nahoře)

Áúúú! Ftagn! Ftagn! Cthulhu!
Hrůza z kosmu už je tu!
Prastaří se u tebe za chviličku staví,
aby ti vysáli mozek z hlavy.
...
"Jestli se někdo nebude bavit, rozbiju mu obličej pánvičkou."

Žádné komentáře:

Okomentovat