pátek 23. srpna 2013

Obálková vojna (2)

Toto je Meme, které pochází z blogu Svět kníh..

A O CO JDE?
Cílem je porovnat pár verzí knižních obálek z různých krajin..

Pro tento pátek jsem si vybrala knížku The Maze Runner..
ODKAZ na Goodreads..


Na tuto knížku jsem narazila na Goodreads, znáte to.. večerní pátrání :o) Okamžitě jsem ji zařadila do "to-reads" a stáhla v E - verzi. Už jen čeká až na ni dojde řada. Říkám si proč, proč to ještě nevyšlo u nás, když to už to mají i ve Vietnamu?

Na každé z obálek můžeme najít labyrint, vždyť to je jasné, když je to hlavním motivem celé knihy. Nejvíc z celé skupinky vybočuje asi německá obálka, která mi prostě přijde jiná. Asi proto, že tam je ten člověk. U portugalské a vietnamské obálky jde spíš o ten nadpis, pod kterým je obrázek a to mi nějak vadí a moc se mi to nelíbí. Nejlepší je určitě korejská, která mě oslovila "na první pohled" - skvěle zkombinované barvy i styl písma :o)

• MÉ POŘADÍ •

1. místo -  Korejská
2. místo - Originální
3. místo - Německá
4. místo - Polská
5. místo - Portugalská
6. místo - Vietnamská

4 komentáře:

  1. Mne sa najviac páči poľská obálka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíce líbí Polská a Korejská! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta korejská je boží!! :3 Já chci, aby to vyšlo i u nás .. :oD

      Vymazat